Verzenden & Bezorgen
Inloggen
Winkelmandje
Klantenservice? Elke werkdag bereikbaar
Sinds 1988 Bezoek onze showroom (3000 m2)
Uitstekende beoordeelding (4.75 / 5.0)
Zakelijke klant? Klik hier om in te loggen
Voor 17.00 besteld? Morgen al in huis!
Klantenservice Direct een medewerker spreken?
Uitstekend beoordeeld Meer dan 4.000 reviews

Alles over de verzending en bezorging van jouw pakketje!

Voor 17:00 uur besteld, vandaag verstuurd?

Vrijwel alle producten bij Hairaction.nl die op werkdagen voor 17.00 uur worden besteld, versturen wij nog dezelfde werkdag. Er zijn producten die hierop uitgezonderd zijn. Vandaar dat wij op elke productpagina én in de winkelwagen duidelijk vermelden tot hoe laat een product besteld kan worden en wanneer wij deze versturen. Let bij het bestellen goed op dat het product met de langste levertijd, de levertijd van je bestelling bepaalt. We leveren bestellingen niet uit in deelleveringen.

Verzendkosten

Bij een bestelling van €125,00 of hoger verzenden wij het pakket gratis naar je op. Of je nu in Nederland of in België woont, dat maakt niet uit. Bestel je voor een bedrag onder de € 125,00? Dan betaal je € 4,95 verzendkosten voor Nederland en € 6,95 voor overige landen. Ongeacht de grootte van je bestelling of het aantal pakketten waaruit je bestelling bestaat! Mooie deal toch?

Let op: bij het verzenden van meubilair zijn de verzendkosten €65,00. Dit komt doordat wij gebruik maken van een speciale transportdienst. Op deze manier zijn wij er zeker van dat de bestelde items goed verpakt en netjes geleverd worden.

Standaard verzendingen worden in ruim 98% door PostNL de eerstvolgende werk- of zaterdag bezorgd. De overige 2% wordt zo goed als altijd de dag erop bezorgd, maar altijd binnen 5 bezorgdagen.

Bezorgen in België

Ook voor onze Belgische klanten geldt voor de meeste producten voor 17.00 uur besteld, vandaag nog verstuurd. In België kun je je producten lekker makkelijk thuis laten bezorgen, of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Zo snel als we kunnen natuurlijk! Producten die we op voorraad hebben, versturen we daarom nog dezelfde werkdag*. Maar ons magazijn is niet oneindig groot, dus voor een aantal producten geldt een langere levertijd. Dit staat duidelijk aangegeven bij de producten. Het product met de langste levertijd bepaalt het moment waarop we je bestelling versturen.

We versturen je pakket met PostNL. De chauffeurs van PostNL dragen de uiterste zorg over je bestellingen en bezorgen standaard zendingen in 98% van de gevallen op de eerstvolgende werk- of zaterdag bij je thuis. De overige 2% komt zo goed als altijd de dag daarna aan, maar in elk geval binnen 5 bezorgdagen. In onderstaand schema hebben we de bezorgdagen voor je op een rijtje gezet.

Let op, we hebben (hoe graag we dit ook willen) geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging, maar zijn er vragen dan horen we graag van je.

Bestelling verstuurd:

Maandag:
1e pakketbezorging: Dinsdag

Dinsdag:
1e pakketbezorging: Woensdag

Woensdag:
1e pakketbezorging: Donderdag

Donderdag:
1e pakketbezorging: Vrijdag

Vrijdag*:
1e pakketbezorging: Zaterdag

Zaterdag:
1e pakketbezorging: Dinsdag

Zondag:
1e pakketbezorging: Dinsdag

* Bestel je op vrijdag na 17.00 uur? Dan kunnen we je pakket pas maandag versturen. Heb je haast? Bestel op vrijdag dan voor de zekerheid vóór 17.00 uur! Houd hier ook rekening mee bij feestdagen.

Kies zelf het ideale aflevermoment

Je kunt voor de standaard bezorgmomenten van PostNL kiezen en dan komt het helemaal goed met je bestelling. Bovendien kost het je dan niets extra. Maar als je geen zin hebt om te gaan zitten wachten op de bezorger, dan kun je bij je bestelling ook je eigen ideale aflevermoment aangeven. Daar kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn.

De bezorger gemist?

Ben je niet thuis als de bezorger bij je aanbelt of heb je de bezorger gemist? Dan probeert PostNL je pakket bij je directe buren af te geven. Lukt dat niet, dan vind je een niet-thuis-code in je brievenbus. Bekijk hier wat je vervolgens nog kan doen.

Bestelling afhalen

Je bestelling toch liever zelf afhalen? Gezellig! Je bent welkom in onze winkel aan de Bergerweg 168 in Sittard. Heb je verder nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

De status van je bestelling

We snappen dat je je haarbehandeling goed wilt kunnen plannen. Daarom houden we je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Dat doen we via de mail:

1. Zodra je bestelling correct is afgehandeld, ontvang je een orderbevestiging.
2. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je direct een verzendbevestiging.

Track & Trace

Is de verzendbevestiging binnen? Dan kun je precies zien wanneer hij bij jou aankomt. Je kunt jouw zending namelijk volgen via de track & trace link in de verzendbevestiging. De ochtend na de verzendbevestiging kun je via deze track & trace precies zien wanneer jouw pakket wordt afgeleverd.

Je adres wijzigen

Je adres aanpassen is een fluitje van een cent, dat doe je gewoon in je hairaction.nl-account.

Heb je een bestelling gedaan en bedacht je daarna ineens dat je je spullen toch liever op een ander adres wilt laten bezorgen? Geen probleem, kan iedereen overkomen! Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij ons uiterste best doen om jouw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen.

Bezorging van grote bestellingen

Heel veel haarproducten nodig? Geen probleem, dat bestel je eenvoudig en snel online via hairaction.nl. En net als bij kleine bestellingen kun je dan kiezen tussen afhalen in de winkel of lekker makkelijk bij je thuis laten bezorgen. Geen gesjouw voor jou! We geven ook je grote bestelling gewoon mee aan de bezorger van PostNL.

En als ik nou niet thuis ben?

Dan doet de bezorger een briefje bij je in de bus en komt hij gewoon nog een keer. Wil je zeker weten dat je thuis bent als de bezorger komt? Kies dan tijdens het bestellen je eigen ideale aflevermoment. Kijk voor meer informatie over bezorgmomenten op de pagina Bezorgopties.

Meer informatie over de bezorging van je bestelling

Heb je nog vragen over de bezorging van je bestelling en wordt je vraag op deze pagina niet beantwoord? Dan staat onze klantenservice klaar om je uit de brand te helpen. Neem dus gerust contact met ze op!

Pakket of product niet ontvangen

Zit je op een pakket van ons te wachten, komt de bezorger maar niet opdagen! Vervelend, en we lossen het graag snel voor je op. Om een snelle oplossing makkelijker te maken, vragen we je om drie dingen te controleren, voordat je contact met onze klantenservice opneemt:

Controleer het bezorgtijdvak
In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen vind je de track & trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Controleer of het bezorgtijdvak is verschoven door op die link te klikken.

Controleer het bezorgadres
Een typefoutje is natuurlijk zo gemaakt, dus check voor de zekerheid ook even of je het juiste adres hebt ingevuld bij je bestelling.

Controleer je brievenbus
Misschien heb je een Niet-thuis-bericht ontvangen en staat je pakket bij de buren? Het kan ook zijn dat de bezorger in zo’n bericht een nieuw bezorgmoment aankondigt.

Heb je de bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar je pakket gebleven is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ontbreekt er een product?

Je hebt je pakket wel ontvangen, maar er ontbreekt een product dat je wel besteld had. Geen probleem, dat sturen we je natuurlijk kosteloos na! Neem contact op met onze klantenservice om dat direct te regelen.

Beschadigd product ontvangen?

Een beschadigd product ontvangen? Neem contact op met de klantenservice, dan helpen zij je verder.

Online bestellen en zelf afhalen

Je online bestelling bij ons in de winkel afhalen? Dat kan natuurlijk. Zodra je bestelling klaarstaat, krijg je een bericht van Hairaction.nl en kun je direct langskomen! Superhandig en slim, want je bespaart op verzendkosten, en je hoeft niet te wachten tot je geholpen wordt.

Producten met levertijd

Ons magazijn is niet oneindig groot, dus voor een aantal producten geldt een levertijd. Als jouw product niet direct leverbaar is, staat dat duidelijk aangegeven op de productpagina. Maar je hoeft niet lang te wachten, want voor de meeste van deze producten geldt: voor 12.00 uur besteld is nog dezelfde werkdag afhalen.

Onze winkel

Je bestelling wacht op je op dit adres:

Hairaction.nl
Bergerweg 168
6135KD Sittard

Heb je vragen? Neem contact op met onze klantenservice

Zakelijke klant? Klik hier om in te loggen
Voor 17.00 besteld? Morgen al in huis!
Klantenservice Direct een medewerker spreken?
Uitstekend beoordeeld Meer dan 4.000 reviews

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen